niedziela, 15 marca 2015

Początek w święto mamy

Bardzo długo zastanawiałam się, czy nowy blog  jest dobrym pomysłem i wiecie co? to bardzo dobry pomsył. Emigrantka eM (Monika), kto mnie zna, ten wie, że od ponad trzech lat mieszkam w Anglii, stąd taki, a nie inny adres bloga.
Jaki będzie tutaj panował klimat? Luźny. Na pewno będziecie tutaj mogli poznać moją osobę, dzieciaczki, po części moje życie. Kosmetycznie i zakupowo też tu będzie.  Taki typowy lifestyle i parenting. Tak, jak być już powinno trzy lata temu :)
Serdecznie zapraszam na mój instagram oraz na fanpage'a!

Swoją drogą, wiecie, że dzisiaj w Anglii jest Dzień Mamy? :)


5 komentarzy:

  1. Ooo chyba jestem pierwszym obserwatorem ;) Przyszłam z poprzedniego bloga i będę tak samo chętnie wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty jesteś piękna!
    Proszę mi już więcej nie zmieniać blogów, bo potem Cię szukam gdzieś po internetach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecuję, że to był mój ostatni wybryk ;* !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam do komentowania :)
Zawsze odpowiadam za zadane w komentarzach pytania :)

*weryfikacja obrazkowa wyłączona!