poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Nadprogramowe zakupy

Ile już razy dałam ponieść się emocjom i kupiłam coś, czego w ogóle nie planowałam... Wy też? Zapewne tak. Bo same wiecie jak to jest... U mnie najczęściej tak bywa, kiedy uparcie szukam czegoś konkretnego, a kiedy za cholerę w żądnym sklepie nie mogę tego znaleźć, to nagle zaczynam dostrzegać wiele innych, jakże pięknych rzeczy! A jeżeli do tego są na przecenie, to już w ogóle odpływam i tym samym staję się szczęśliwą posiadaczką kolejnej torebki, butów, bluzki czy spodni. No... może nie do końca szczęśliwą, bo przecież w dalszym ciągu poszukuję wytrwale tej niezbędnej mi rzeczy. 


I tak już szukam wytrwale ponad dwa miesiące balerin. Jak tak dalej pójdzie, to zacznie się lato i wtedy będę musiała uganiać się za japonkami. Nie wiem dlaczego, ale kompletnie w moich sklepach nic nie ma. I nie to, żebym była jakaś wybredna, marudząca... nie. Ja tylko chcę znaleźć zwykłe, klasyczne, wygodne, czarne, lub brązowe balerinki, czy jak to mówi mój Małż "baleronki" - Och! jak on nie lubi tego typu butów :P



W sumie i ja jakoś specjalnie za nimi nie przepadam, ale cóż zrobić, kiedy w nich jest tak wygodnie i swobodnie ;) Może gdybym miała rozmiar buta 37, to bym lubiła, ale niestety jestem na plusie, nie mniej jednak mam cichą nadzieję, że w końcu dopadnę jakieś cichobiegi... Z tych wszystkich poszukiwań są też nadprogramowe przyjemności... jedną z nich możecie zobaczyć na zdjęciach. Czyż te płaskie, beżowe botki nie są cudowne? Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia, a kiedy spojrzałam na przecenę, wiedziałam, że będą moje <3 Wiecie gdzie je dorwałam? W Tesco :P Przecenione z 25f na 12f :)

Dzisiaj miały swój debiut, i powiem Wam, że są niesamowicie wygodne! Zakup tych butów, to jedna z lepszych moich decyzji!

A jak to jest z Waszymi nadprogramowymi zakupami? :)

1 komentarz:

  1. fajne buty, myślałam o zakupie podobnych . zawsze gdy idę na zakupy z myślą aby dużo ubrań kupić to nic mi się nie podoba i kupuję trochę na siłę a gdy nie chcę nic, to często trafiam na perełki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam do komentowania :)
Zawsze odpowiadam za zadane w komentarzach pytania :)

*weryfikacja obrazkowa wyłączona!